In the Name of the Lord – videosläpp från Neal Morse Publicerat av Conny Myrberg den 17 juli, 202017 juli, 2020 Första singeln In the Name of the Lord från Neal Morse kommande album Sola Gratia är nu ute. Videon ser du här. www.facebook.com/nealmorse/ Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Fortsätt läsa Föregående artikel Gösta Berlings Saga släpper ny video/singelNästa artikel Ihsahn släpper ny Ep i september.